چند رباعی عاشقانه از حسین سلیمی
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

یک شنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 10:29
نویسنده : معین کریمی

چند رباعی عاشقانه از حسین سلیمی

اندوه جدایی و فراغت نصیب من / آسایش و لبخند فراقت نصیب تو ! 
هم وصل محال است و هم از یاد بردنت / ای "آشناترینِ غریب" و غریبه تو


لب های سرخ تو که بوی سیب می دهند / آخر مرا ز باغ بهشتم برون کند
بگذار تماشای گیسوانت ای "نسیم" / بار گناه من شرر شرر فزون کند


به زیر سایه ات پیرم کن ای دوست / از آن شهد لبت سیرم کن ای دوست
برای من دگر پرواز کافی است / در آغوشت زمین گیرم کن ای دوست


بیچاره دلم مدام مدهوش تو بود / دیوانه ی ظاهر سیه پوش تو بود
مأوای منِ عاشقِ تنها و غریب / آغوش تو، آغوش تو، آغوش تو بود

 

حسین سلیمی


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: اشعار شاعران و ترانه سرایان تصاویر
:: برچسب‌ها: رباعی رباعیات حسین سلیمی شعر شاعر اشعار شاعری شعرانه شاعرانه موسیقی ترانه شعر نو شعر معاصر شاعر معاصر اشعار نو شعر کهن song writer songwriter عکس تصویر تصاویر


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام