رباعی وحشی بافقی
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 16:42
نویسنده : معین کریمی

رباعی وحشی بافقی

تا در ره عشق آشنای تو شدم
با صد غم و درد مبتلای تو شدم

لیلی‌وش من به حال زارم بنگر
مجنون زمانه از برای تو شدم

وحشی بافقی



 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: اشعار شاعران و ترانه سرایان تصاویر
:: برچسب‌ها: رباعی رباعیات دوبیتی وحشی بافقی شعر شاعر شعر معاصر شعر کهن شاعر معاصر شعر نو اشعار شاعرانه شعرانه موسیقی تصویر تصاویر عکس sing music موسیقی بافقی رباعی وحشی بافقی


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام