آهنگ حامی به نام سوگند ( ورژن پیانو)
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

سه شنبه 20 شهريور 1397 ساعت: 16:49
نویسنده : معین کریمی

آهنگ حامی به نام سوگند ( ورژن پیانو)

آهنگ قدیمی و خاطره انگیز حامی به نام سوگند ورژن پیانو از آلبوم آخدا

این کار قدیمی هست توصیه میکنم دوستانی که گوش نکردن حتما گوش کنید

کیفیت 320

وقتی می خندی زندگی زیباست

چشمای سردت مثل آسمون... همرنگ دریاست

با تو تکرار شوق پروازم

با تو دنیایی از آسمونو آینه می سازم

من هم مثل تو از شب دلگیرم

من هم مثل تو عاشق می مونم ، عاشق می میرم !

نگاه کن مثل من و تو هیچکس عاشق نیست باور کن هم بغض من

توی این شب مرگی و غم ، قلب سردمو پر پر کن هم بغض من

همدم گریه های توام ، بی تو زخمی شعله های شبم !

آخرین همدم خونگی بی تو من می سوزم، می میرم

می دونم نمیشه که یه روز قلبمو از تو پس بگیرم

آخرین همدم خونگی بی تو من می سوزم، می میرم

می دونم نمیشه که یه روز قلبمو از تو پس بگیرم !!


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های ایرانی
:: برچسب‌ها: حمید حامی حامی موزیک آخدا موسیقی موسیقی ترانه آهنگ متن آهنگ شعر ترانه سرا music lyrics hami hamid hami


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام