غزل 13 از محمد علی بهمنی
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

دو شنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 10:9
نویسنده : معین کریمی

غزل 13 از محمد علی بهمنی

مرا به جرم همین شعر متهم کردند

و ... در توهمشان، فتح بر قلم کردند

 

سپیده، باز قلم ها نوشت از راهی 

که پای هم قدمی را در آن قلم کردند

 

ممیزان نه فقط بر من و غزل هایم

به ذوق بیش و کم خویش هم ستم کردند

 

دو استکان بنشین، رفع خستگی خوب است

دوباره در دلم انگار، چای دم کردند

 

تعارفیت به قلیان نمیکنم، دودی ست-

که روشنش به یقین با ذغال غم کردند

 

دلم گرفته، به خود قول داده ام، اما- 

برایتان ننویسم چه با دلم کردند

 

مرا به جرم همین شعر-اگرچه قیچی ها

به خشم، هفت خط ازین خطوط کم کردند


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: اشعار شاعران و ترانه سرایان تصاویر
:: برچسب‌ها: محمد علی بهمنی غزل شعر شاعر اشعار شعر نو شعر کهن اشعار کهن اشعار نو شاعر کهن شاعر معاصر شعرانه ترانه ترانه سرا غزل سرا عکس تصویر تصاویر


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام