آهنگ خاطره انگیز حمیرا به نام هوای قفس + تایپوگرافی + متن آهنگ
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

یک شنبه 11 شهريور 1397 ساعت: 16:51
نویسنده : معین کریمی

آهنگ خاطره انگیز حمیرا به نام هوای قفس + تایپوگرافی + متن آهنگ

جهت نمایش در سایز اصلی آن را ذخیره کنید

ببین من هنوزم نفس می کشم

نفس در هوای قفس می کشم

گذشتم زخود تا نگویم به تو

چه رنجی در این یک نفس می کشم

هر آنچه که بودم برای تو بودم

هر آنچه که هستم به خدا برای تو هستم

تو سادگیم را چه ساده گرفتی

به پای غرورت چه ساده شکستم

نگفتی چه بودم نگفتم که هستم

بترس از زمین که تو را بشکنم

به پای غرور تب آلوده ام

بترس از زمین که در آیی زمن

ببینی منی را که من بوده ام

اگر روزگاری دل از تو گسستم

اگر روزگاری قفس را شکستم

بدانی چه بودم ، بدانی چه هستم

با تمام این غرورم ، بیش از اینها من صبور

ببین من هنوزم نفس می کشم

نفس در هوای قفس می کشم

گذشتم ز خود تا نگویم به تو

چه رنجی در این یک نفس می کشم

 

ترانه سرا: محمد علی بهمنی

آهنگساز: عطاالله خرم


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: تایپوگرافی متن ترانه ها ترانه های ایرانی موسیقی تک آهنگ ایرانی
:: برچسب‌ها: حمیرا محمد علی بهمنی آهنگ متن آهنگ خاطره قدیمی ترانه شعر تایپوگرافی عکس تصویر شعرانه اشعار شعر کهن آهنگ قدیمی


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام