به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

چهار شنبه 7 شهريور 1397 ساعت: 10:4
نویسنده : معین کریمی

شعر همخواب از وحشی بافقی و خوانندگی محسن چاوشی

برای مشاهده در سایز اصلی آن را ذخیره کنید

هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم

بی تابم و از غصه این خواب ندارم

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیست

کس در همه افاق به دلتنگی من نیست

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست

پیش تو بسی از همه کس خوار ترم من

زان روی که از جمله گرفتارترم من

روزی که نماند دگری بر سر کوی ت

دانی که دانی که ز اغیار وفادارترم من

بر بی کسی من نگر و چاره من کن

زان که از همه کس بی کس و یار ترم من

بی یار ترم من بی یار ترم من

 

شاعر: وحشی بافقی

خواننده و آهنگساز: محسن چاوشی

تنظیم: بهروز صفاریان


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: تایپوگرافی متن ترانه ها ترانه های ایرانی اشعار شاعران و ترانه سرایان
:: برچسب‌ها: محسن چاوشی وحشی بافقی ترانه ترانه سرا موزیک موسیقی آهنگ متن آهنگ شعر شاعر شاعری اشعار شعرانه شعر کهن شعر معاصر شاعر معاصر همخواب شعر نو شعر سپید متن music lyrics song songwriter


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام