آهنگ علی پهلوان به نام ناب + متن آهنگ
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

پنج شنبه 1 شهريور 1397 ساعت: 9:28
نویسنده : معین کریمی

آهنگ علی پهلوان به نام ناب + متن آهنگ

مثله کنجی و دمنوشی با عطر خوب مثله سوسوی نوری و نجوای چوب

مثله با تو نگاه مثله با تو سخن مثله تو , چشم من

مثله یک قاب عکس سمته یک خاطره مثله رقص قلم خلق یک منظره

مثله شوقه سفر مثله راهی شدن مثله تو , چشم من

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب , مثله توست هر آنچه ناب

مثله نقشی سپید روی طرحی کبود مثله ترسیم رویایی با تار و پود

مثله آوازی نو مثله شعری کهن مثله تو برای من

مثله آغوش پایان دلواپسی مثله لبخند وقتی که از راه میرسی

مثله دلدادگی مثله جان مثله تن مثله تو برای من

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

مثله نقشی سپید روی طرحی کبود مثله ترسیم رویایی با تار و پود

مثله آوازی نو مثله شعری کهن مثله تو برای من

مثله آغوش پایان دلواپسی مثله لبخند وقتی که از راه میرسی

مثله دلدادگی مثله جان مثله تن مثله تو برای من

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب , مثله توست هر آنچه ناب

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

مثله توست هر آنچه ناب مثله گیسویی پر پیچ و تاب

کیفیت 320


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های ایرانی موسیقی تک آهنگ ایرانی
:: برچسب‌ها: علی پهلوان گروه آریان گروه آرین آریان ناب موزیک موسیقی ترانه آهنگ متن آهنگ شعر ترانه سرا شاعر اشعار شعرانه شاعرانه پاپ آهنگساز آهنگ پاپ music lyrics alipahlavan nab


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام