آهنگ مهدی یراحی به نام تلقین + متن آهنگ
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

یک شنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 9:40
نویسنده : معین کریمی

آهنگ مهدی یراحی به نام تلقین + متن آهنگ

تن دادم به این تنهایی نیستی اما حس میکنم اینجایی اینجایی

میخوام اما سختمه پا شم باید چند وقت تو حال خودم باشم تو حال خودم باشم

صبرم کمه بگو این چندمین شبه تا کی باید تلقین کنم همه چی مرتبه

تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم

تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم

صبرم کمه بگو این چندمین شبه تا کی باید تلقین کنم همه چی مرتبه

تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم بهت نزدیک تر میشم

تنها دلخوشیم اینه حالا که نیستی پیشم که با هر نفس که میکشم

بهت نزدیک تر میشم

ترانه سرا: ساره تاجیک

آهنگ: وحید پویان

تنظیم: سعید زمانی

کیفیت 320


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های ایرانی موسیقی تک آهنگ ایرانی
:: برچسب‌ها: مهدی یراحی تلقین آهنگ متن آهنگ شعر موسیقی موزیک ترانه ترانه سرا شاعر music lyrics mahdiyarrahi


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام