آهنگ محسن یگانه به نام فکر تو + متن آهنگ
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

شنبه 20 مرداد 1397 ساعت: 9:44
نویسنده : معین کریمی

آهنگ محسن یگانه به نام فکر تو + متن آهنگ

فکر تو تنها کرد منو از همه دورم کرد چشامو بستم رو همه عشق تو کورم کرد

یخ زده بودم تو خودم عشق تو آبم کرد قبل تو آروم بود دلم عشق خرالم کرد

فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد

فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد

دیدی که عشقت کم نشد از دل دیوونم رفتم فراموشت کنم دیدم نمیتونم

عادت هر لحظم شده فکر کنم اینجایی سهمم از عشق این نبود این همه تنهایی

فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد

فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد

میکس و مستر: آرش پاکزاد

کیفیت 320


 

 


نظرات شما عزیزان:

طرفدار
ساعت13:06---22 مرداد 1397
آهنگ خیلی قشنگیه فوق العاده مرسی متن رو هم گذاشتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های ایرانی موسیقی تک آهنگ ایرانی
:: برچسب‌ها: محسن یگانه محسن یگانه فکرتو فکر تو موزیک موسیقی ترانه شعر ترانه سرایی متن متن آهنگ آهنگ music lyrics mohsenyeganeh fekreto mohsenyegane


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام