آهنگ فرشید ادهمی به نام هوای عشق
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

دو شنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 15:7
نویسنده : معین کریمی

آهنگ فرشید ادهمی به نام هوای عشق

یه آهنگ نسبتا قدیمی براتون دارم کار شاد و قشنگیه

عشقه من خوشحالم به هم رسیدیم آخرش روی خوشبختی رو دیدیم
آخرش عشقه تو عاشقترم کرد خوبه من حاله عشقت بهترم کرد

آخرش حرفه قلبامون یکی شد زندگیم تازه با تو زندگی شد
تا ته دنیا دنیامی همیشه بیشتر از ما هیشکی عاشق نمیشه

تو رو یه روزی دیدم زندگیم زیرو رو شد یه حسه خوبو شیرین با دیدنت شروع شد
به تو چیزی نگفتم ترسیدم از جوابت نگفته میدونستی خیلی شدم خرابت

پای تو وایستادم تا دنیا رو از رو بردم خودمو زندگیمو دست خودت سپردم
نمیدونی چجوری به تو علاقه دارم من واسه تو میمیرم بی تو تموم کارم

عشقه من خوشحالم به هم رسیدیم آخرش روی خوشبختی رو دیدیم
آخرش عشقه تو عاشقترم کرد خوبه من حاله عشقت بهترم کرد

آخرش حرف قلبامون یکی شد زندگیم تازه با تو زندگی شد
تا ته دنیا دنیامی همیشه بیشتر از ما هیشکی عاشق نمیشه

یه تبه تندی تویه تک تک لحظه هامه همیشه حسی از تو تویه ترانه هامه
کسی که عشقشی تو هیچ چیزی کم نداره تا تو رو داره دنیاش کاری به غم نداره

هوا هوای عشقه وقتی هوامو داری مثه من عاشقم باش اینکه نداره کاری
روز شنای ساحل اسمتو مینویسم بس که تو خوبی حالم خوبه باهات عزیزم

عشقه من خوشحالم به هم رسیدیم آخرش روی خوشبختی رو دیدیم
آخرش عشقه تو عاشقترم کرد خوبه من حاله عشقت بهترم کرد

آخرش حرف قلبامون یکی شد زندگیم تازه با تو زندگی شد
تا ته دنیا دنیامی همیشه بیشتر از ما هیشکی عاشق نمیشه

کیفیت 320


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های ایرانی موسیقی تک آهنگ ایرانی
:: برچسب‌ها: فرشید ادهمی هوای عشق موسیقی متن آهنگ موزیک آهنگ ترانه سرا ترانه شعر شاعر شعرانه music lyrics farshidadhami


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام