ترجمه آهنگ Ebru Gundes به نام Ben Yoruldum Hayat + موزیک ویدئو
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

چهار شنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 21:23
نویسنده : معین کریمی

ترجمه آهنگ Ebru Gundes به نام Ben Yoruldum Hayat + موزیک ویدئو

کیفیت آهنگ 320


کیفیت ویدئو Full HD 1080

 

Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
من خسته شدم زندگی، فشار نیار بهم

Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
به زانو در اومدم در مقابل نامردی این دنیا

Gözümden, gönlümden düşen düşene
کسایی که از قلبم و از چشمم می افتند پی در پی هستن

Bu öksüz başıma gözdağı verme
منه بی کس رو تهدید نکن

Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
من اشتباه کردم زندگی، به روم نیار

Yol verdim sevdanın en delisine
من برای دیوانه وارترین عشق راه باز کردم

O yüzden ömrümden giden gidene
واسه همینه که عمرم پی در پی داره میره

Şu yalnız başımı eğdirme benim
سر منه تنها رو خم نکن

Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
من پشیمانم ای زندگی، باز پرسی نکن

Dilersen infaz et, kar etmez dilime
اگر میخوای منو اعدام کن، سودی نداره‌ واسه زبونم

Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
حرفای من سنگینه، رو قلب تاثیر میذاره

Şu suskun ağzımı açtırma benim
نذار این دهان سکوت کرده ام باز بشه

Söz & Müzik: Mümin Sarıkaya


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: متن ترانه ها ترانه های خارجی موسیقی تک آهنگ ترکی و خارجی موزیک ویدئو ترکی و خارجی
:: برچسب‌ها: ابرو گوندش ترجمه آهنگ آهنگ موزیک ویدئو موسیقی موزیک ترانه شعر متن آهنگ Ebru Gundes muzik music lyrics


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام