ترجمه آهنگ Same old love از Selena Gomez + دانلود
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

چهار شنبه 27 تير 1397 ساعت: 9:30
نویسنده : معین کریمی

ترجمه آهنگ Same old love از Selena Gomez + دانلود

 
Take away your things and go
هر چی داری رو بردار و برو
You can't take back what you said, I know
تو نمی تونی حرفی رو که زدی پس بگیری، خوب میدونم
I've heard it all before, at least a million times
همش رو قبلا شنیدم، دست کم یه میلیون بار
I'm not one to forget, you know
من کسی نیستم که فراموش کنم، خوب میدونی
 
I don't believe, I don't believe it
باور نمی کنم، اینو باور نمی کنم
You left in peace, left me in pieces
خوش بودیم و رفتی، غمگین و شکسته تنهام گذاشتی
Too hard to breathe, I'm on my knees
به سختی نفس می کشم، به زانو هام افتادم
Right now, 'ow
درست الان، آه
 
I'm so sick of that same old love, that shit, it tears me up
از اون عشق قدیمی حالم بهم میخوره، اون چرت و پرتا، اشکم رو در میاره
I’m so sick of that same old love, my body's had enough
از اون عشق قدیمی حالم بهم میخوره، دیگه خیلی کشیدم
Oh, (that same old love) [2x]
آه، اون عشق قدیمی
I’m so sick of that same old love, feels like I've blown apart
از اون عشق قدیمی حالم بهم میخوره، احساس می کنم خیلی داغون شدم
I’m so sick of that same old love, the kind that breaks your heart
از اون عشق قدیمی حالم بهم میخوره، از اونایی که قلب آدم رو میشکونه
Oh, (that same old love) [2x]
آه، اون عشق قدیمی
 
I'm not spending any time, wasting tonight on you
نه وقتم رو و نه شبم رو به خاطر تو تلف نمی کنم
I know, I've heard it all
خوب میدونم، همه چیز رو قبلا شنیدم
So don't you try and change your mind
خوب هیچ سعی نمی کنی که خود رو عوض کنی
Cause I won't be changing too, you know
چون من خودم رو عوض نمی کنم، خوب میدونی
 
You can't believe, still can't believe it
تو نمی‌تونی باور کنی، هنوز هم نمی‌تونی اینو باور کنی
You left in peace, left me in pieces
خوش بودیم و رفتی، غمگین و شکسته تنهام گذاشتی
Too hard to breathe, I'm on my knees
به سختی نفس می کشم، به زانو هام افتادم
Right now, 'ow
درست الان، آه
 
کیفیت 320
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت18:32---27 تير 1397
ایول ترجمه این آهنگه خیلی دوسش دارم مرسی
پاسخ:خواهش میکنم. اگر درخواستی داشتید حتما بگید پست بزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ترانه های خارجی تک آهنگ ترکی و خارجی
:: برچسب‌ها: سلناگومز سلنا گومز سلنا آهنگ ترجمه ترجمه آهنگ متن آهنگ شعر ترانه selenagomez sameoldlove selena gomez same old love lyrics music


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام