شعر نه از مونا یرزویی
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

سه شنبه 5 تير 1397 ساعت: 17:59
نویسنده : معین کریمی

شعر نه از مونا یرزویی

نه .. من نمی تونم ! نخواه از من !

پیشم نیا وقتی که تب داری!

اونقدر ارزش داره این احساس

که تن ندم آسون به هر کاری!

 

من سخت معصومانه می خوامت

دنیام امنه تا تو نزدیکی

ما هر دو می سوزیم .. می ترسم

از پله هایی رو به تاریکی!

 

رویای تو یه خلوت ِ سرده!

بی آینه شمعدونو .. بدون ِ تور!

اینه تمام ِ سهم  ِ من از عشق!

عادت به ابعاد ِ کم ِ یک گور!

 

من خوب می دونم .. نمی مونی...

فردای اونروز عین ِ کابوسه !

اونجا که مرد از بستری می ره

اما زن ِ خوابو نمی بوسه!

 

من مثل دریام و هزار آغوش

با موج ِ من سمتِ تو وا میشه

تو تشنه ای ! تشنه تر از صحرا

اینه که دستامون جدا میشه

 

دنیامو یکجا به تو می بخشم

با اینکه دردامو نفهمیدی

ایکاش در من .. لحظه ای کوتاه

چیزی به جز یک جسم می دیدی

مونا برزویی


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: اشعار شاعران و ترانه سرایان
:: برچسب‌ها: نه مونا برزویی مونابرزویی مونا برزویی شعر ترانه ترانه سرایی ترانه سرا شاعر نه من نمیتونم شاعری منا منابرزویی mona monaborzoei borzoei song lyric


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام