شعر پاییز کوچک من از حسین منزوی
به دفتر خاطرات مجازی من خوش آمدید

دو شنبه 28 آبان 1397 ساعت: 16:15
نویسنده : معین کریمی

شعر پاییز کوچک من از حسین منزوی

پاییز کوچک من

دنیای سازش همه رنگ‌هاست

با یکدیگر

تا من نگاه شیفته‌ام را

در خوش‌ترین زمینه به گردش برم

و از درخت‌های باغ بپرسم

خواب کدام رنگ

یا بی‌رنگی را می‌بینند

در طیف عارفانه پاییز؟

حسین منزوی



 

 


نظرات شما عزیزان:

shahrzad
ساعت16:31---30 آبان 1397
aghaaa moeine karimii hamin ???
پاسخ: سلام و عرض ادب. چی همین؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: حسن منزوی پاییز کوچک من پاییز شعر شاعر شاعرانه شعرانه اشعار نو شعر نو شعر سپید اشعار سپید شعر حسین منزوی ترانه ترانه سرا غزل غزل سرا poet poetry song songwriter writer author


کد پربازدیدترین



اکانت ما در شبکه های اجتماعی :

اکانت ما در فیسبوک اکانت ما در اینستاگرام اکانت ما در Pinterest کانال ما در تلگرام